torsdag 2 juli 2009

Tydlig, skarp och rolig är betyget från morgonens intervju med Göran i SVT 1 morgonprogram. Det var riktigt bra och mer av den varan så kommer det att hända saker med vårt parti.

Dag två efter cellgiftet och ännu en natt som gick riktigt bra. Om svettningarna berodde på det alltför varma sovrummet eller cortisonet är svårt att säga. Den lite läbbiga känslan i munnen kommer krypande och jag håller den kort så länge det går med kolsyrad dricka, citronvatten, Läkerol och allt annat som skapar skarpa kontraster.

Blodvärdena är katastrof men den praktiska effekten blir att jobba i kortare perioder med lite fler raster. Stora utmaningen är att hålla upp lite av konditionen. Åke får vara loket och dra mig fram.
Åke tycker det här med värme är lite jobbigt. Han har upptäckt njutningen med vattenspridare och vattenslangseffekter överhuvudtaget. Något annat han upptäckt är fjärilar som han jagar intensivt men föga framgångsrikt. Tur är väl det.

2 kommentarer:

  1. Först och främst så önskar jag och hoppas att allt skall gå bra - försöker tänka mig in i det du beskriver om känslan i munnen mm. Kan givetvis inte förstå men som sagt: det jag kan göra jag - hoppas att allt skall gå bra.
    Sedan måste jag också skicka en eloge för Rikstinget. T o m vädret hade ni fixat till 100%-ig belåtenhet.
    Mvh/Göran Sydhage

    SvaraRadera
  2. Hej Göran.

    Tack för det, det värmer att Rikstinget funkade.
    Behandlingen går efter plan och har inga planer på att ge upp...

    ha det gott.
    Roy

    SvaraRadera