fredag 31 juli 2009

Har haft starka fördomar mot svenska kräftor. De försvann igår. Ett par mycket goda vänner bjöd mig och kära hustrun på båttur i Mälaren, svenska kräftor, Västerbottenost och alla de andra typer av tillbehör som kräftor kräva..
Summa sumarum, en härlig sommarkväll som vädermässigt bjöd på hela paletten. Sol, vind, regn, bleke och vacker natthimmel. Temperaturen var det som var mest statiskt, positivt sett.

Inser nu att semestern har gått in på sista dagen och på måndag är det dags igen. Hade hoppats komma till Uppsala i veckan som kommer för att bli av med min helrenovering men ännu har ingen tidtabell kommit. Under tiden blir det att köra kompletterande cellgifter. Lite motsägelsefullt är det, vården pumpar kroppen full av gift och jag mår alldeles utmärkt för nu. Det lär väl ändra sig men försöker njuta av varje dag, glöm inte att göra det du också. Vinden vänder fort.

Har uppdaterat min kalender och inser att jag inte har tid att vara sjuk. Politiken börjar varva igång om någon vecka och sen är det troligen full rulle till sent in på natten den 19 september 2010. Skall bli en intressant vecka efter det, känns både nära och långt borta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar